söndag 4 mars 2012

Dag 12 Vasaloppsspinning

Bilden är lånad från www.iksu.se

Idag har jag suttit på spinningcykeln i 4 timmar, Vasaloppet avgjordes efter 3h 38min, men vi fortsatte 20 minuter till! JAg hade inga förväntningar inför passet, vare sig på mig själv eller instruktörerna, då jag inte har suttit på en spinningcykel sedan maj förra året.
Det kändes som att det var igår jag senast var på ett pass, tror att om man en gång gillat något, så spelar det ingen roll hur långt det går mellan gångerna :D
Tyckte passet var bra tills jag fick ont i ena knät och dum som jag var satt jag kvar även på övertid.
Undrar vad och var jag håller till nästa år när Vasaloppet går av stapeln :D

Mina räddare i nöden! Förstår inte de som inte använder sig av proppar på pass, guld värt, inget skrammel bara skön musik och pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)