måndag 5 mars 2012

Dag 13

Nu när jag gick och la mig hittade jag en söndertuggad öronpropp vid sängen och minns nu att jag vaknade och hade en e munnen. Jag var jättehungrig efter spinningen igår och visst skrattade jag nu när jag tänkkte på det, men det kunde varit farligt oxå. Bäst att sanera bort öronpropparna från sängen!

Efter skolan idag gick jag hem och städade korridoren, även om det inte var min tur, men han som skulle städa har inte synts till på hela förra veckan. Det tar inte så lång tid att röja undan och det är så mycket fräschare när dett är rent.

Sen gick jag och tränade med Elin på gymmet. Mitt gymkort går ut i morgon, så det var bäst att passa på. Vi tränade ett helkroppspass med fokus på rygg och axlar. Jag är så stolt över E, hon är så duktig och har verkligen bra teknik. Det är synd att jag sticker från stan i två månader, då det hade vari kul att se henne utvecklas i gymmet. Men nu blir det ju även spännande och lättare för mig att se resultat, tills vi ses igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)