lördag 10 mars 2012

Dag 18 Min lya för ett par månader

Jag har inte bara ett vardagsrum med sovalkov (utan drperi :-( ) har inga gardiner heller, men ett litet eget kök och en klädkammare som nästan är större än köket. Hela lägenheten är renoverad förutom toalett (lite surt) och hall alllt I skinande vitt, det är ju ganska tråkiigt när det är en annars ganska menlöst dekorerad lägenhet.
Om någon vill komma och hälsa på finns det madrass och bäddsoffa (tror jag) :D

Jag har redan hunnit gått vilse, men hittade rätt, sen skaffade jag mig en karta, men det brukar ju inte hjälpa mig! Jag måste vara väldans trött om jag ska gå bort mig på väg till sjukhuset, då det bara ligger ettt stenkast bort. I morgon ska jag försöka ta mig över isen, för jag kan väl inte vara en mes och ta gångbron?
Önskar en fin kväll, tror jag ska titta på melodifestivalen, för det är ju inga gladiatorerna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)