tisdag 6 mars 2012

Ice bug

En kvinna gick förbi mig I morse och hon hade ett par likadana ice bug på fötterna som jag har. Men skillnaden var, inte bara att de var bruna, utan ljudet från dem var annorlunda än från mina. Hennes lät som om jag har mina flyttbara broddar, som är nya för säsongen, och mina låter inte de minsta effektiva alls (och de är intte så bra längre). Därför var jag ju tvumgen att fråga om de var köpta denna säsongen, till min förvåning sa hon att, nejdå hon köpte dem till säsongen 10/11 (samma årgång som mina), men sen kom hon på att hon hade reklamerat sina för hon hade tappat dobbar!
Jag borde väl oxå ha reklamerat mina förra året igen, men jag kände mig så besvärlig och att jag fick skylla mig själv som köpte likadana, då jag reklamerade mina säsongen innan förra :-D

1 kommentar:

  1. Lösa broddar är inte dumt! Hade skor tidigare, med utfällbara dubb-u:n.. Men dem nötte man av gångjärnen på u:na! (Tänk plastplattor med dubb..) Mindre lyckat.

    Nu kan jag ha greppet till hands i fickan, oavsett skor.

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)