söndag 11 mars 2012

Frösön och Tages

Hade kollat in Tages konditori&kök innan jag åkte hit. Semlan var verkligen god, men latten var alldeles för varm och smakade inget speciellt. Det tråkiga var även att de kamperade med sibylla, så dar var ganska matosigt.
Tur var att det finns gångbro över isen, för inte vågar jag gå över isen, får se om jag vågar mig på skriddskor. Tyckte det såg ut att de redan packade ihop skridsko uthyrningen så isen kanske är för dålig?
Frågade vägen av en trevlig kvinna med en bulldogliknande hund vid namn Bernad. Innan jag såg gånggbron sa jag: - Sen är den stora fråga om jag vågar gå över bron. Då sa hon: - Jag går bakom och peppar dig om det är så! Det tyckte jag var snällt sagt :D





1 kommentar:

  1. Miljöer jag känner igen! Saknar dig redan! Kram!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)