torsdag 29 mars 2012

100 Grymma dagar - Dag 9

Dagen har varit lite jobbig, jag har haft fyra patienter, men min handledare var med och bedömde mig på tre av dem. Som vanligt försvinner alla mina behandlingsplaner och det går knackigt för mig, jag blir så trött! Även om min handledare absolut inte får mig att känna mig dum eller så, så känner jag mig emellanåt ganska kass, som jag gjort så många gånger förut under utbildningen.
Jag såg första avsnittet av AT-läkarna idag och där sa någon att det var viktigt att erkänna när man inte kan, och det är väl rätt för både patienten och mig.

Tränat har jag gjort, körde ett intensivt och kort ben&ryggpass, avslutade med en promenad i snålblåst, men solsken :D

1 kommentar:

  1. Vad jobbigt! Jag känner igen mig i det där att känna mig kass! Försök bara att ha tålamod med dig själv. Det kommer säkert bli bättre ju mer träning du får. Du är modig som delar med dig hur det känner!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)