fredag 9 mars 2012

Dag 17 Tack och god natt

Mina ryggsäckar står packade och bussen går visst halv Sju. Valde mellan att åka via örnsköldsvik, får då vänta en timma där, eller åka via dorotea och åka 1h20 min tidigare och kkomma fram en timme tidigare, så det blir via dorotea, känns bättre för man vet väl aldrig om tåget till ö-vik går :D

Ikväll bjöd jag Elin på middag, det skulle ha skett för flera veckor sedan, men då var vi för hungriga för att orka vänta tills maten skuulle bli färdig. Jag bjöd på min klassiska vegetariska måltid, kikärtsbiffar, de blev myckeet goda! Till efterätt blev det en halv fudgekladdkaka (en stycke gotte bit köpt på coop), glass och ett kex. Det blev en mysig kväll och jag hopppas vi ses nere i dalarna i påsk :-D


1 kommentar:

  1. Ja jösses hjälp vad gott det var! :) tack finaste!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)