måndag 26 mars 2012

100 Grymma dagar - Dag. 6

På promenad längs Östersunds gator med ny frisyr och nya upptäckter (alltid intressant att gå samma väg åt andra hållet).






Jag höll på att missa klippningen för dagen slutade inte som jag hade trott. Meningen är att vi ska ut till Lugnvik varje måndag och då blir det att vi slutar tidigt och så får jag en promenad utan att planera in den. Men vi ska ha aktivitetsdag i morgon, så då blev det ingen tur till Lugnvik idag och jag kom lite ur fas. Tränade 30min kondition, men det blev bara 15 mn styrketräning (bättre än inget).

5 kommentarer:

  1. Stilig frilla!

    Gissar att plakatet gäller bajs? Ser inte riktigt.
    Här fyller man nu snabbt en påse, när man ändå böjt sig ned efter egna hundens produktion! Rena plock-buffén av lagrade årgångar! Det är antingen det, eller krossade cider-flaskor. En fråga om kostnad och prioritering!
    -Tar man däremot enbart med pantburkarna från hundpromenaden, så har man snabbt till veckans bröd! Ett litet tips. ;)

    SvaraRadera
  2. Fasen vad läcker frilla! :D

    SvaraRadera
  3. FIN FRILLA =) LOVA att du aldrig mer rakar bort håret! :) KRAM Camilla

    SvaraRadera
  4. Nyfiken på vad det står men ser inte?

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)