söndag 1 april 2012

Snölandskap

Till min besvikelse hade det kommit ännu mer snö inatt och min morgonpromenade fick bli i icebugskorna. Jag går iofs bättre i dem eftersom de har rullsula och jag behöver inte tänka på att ha friktionsskydd på min stela tå, men jag vill ha barmark! På bilderna ser ni samma rondell idag och för bara några dagar sedan.
Sitter nu på Paus och tar mig en latte, har fikat på två andra ställen och som ryktet säger gör Paus (än så länge) den godaste latten! Så lägg till Paus i Östersund på din lista över "goda latte ställen" :D







3 kommentarer:

  1. Förstår din besvikelse! Kände samma sak igår när vi vaknade och det var vitt ute. Ingrid var säkert mer glad än jag =)

    kram

    SvaraRadera
  2. Rent och fräscht! Mer reflektor åt den goa solen, när den behagar titta fram igen. :)

    Det ät April! Det skall vara lite lurigt idag.. Med ett varmt bad och en bra bok.

    SvaraRadera
  3. Ser ut som här, bara vräker ner. Men jag gillar det ju :) Sitter fortfarande i pyjamasen. Slöaste söndagen forever tror jag :D

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)