söndag 29 april 2012

Nedräkning

Hur många går omkring med små svenskaflaggor och smyckar hundbajs här i stan? :D Förra gången såg det ut såhär!
Hade somnat när det blev utryckning med blåljus igår runt 23, jag tittade på blåljus.se och läste att det var en bilolycka. Hade sedan svårt att somna och tankarna gick runt runt. I morse möttes jag av rubrikerna om två unga döda och flera skadade, tragiskt!
Tog mig en morgonpromenad och till min glädje fick jag inte ont i baksida av låret utan idag gjorde det bara ont i knäväcke och vaden. Vet inte riktigt vad jag gjort men jag har sjuk träningsvärk i vaderna.  
Snart går jag ooch vrider nacken av föräldrarna till ett barn som sitter och skriker "jag vill gå ut" för helvete gå ut i solen istället för att sitta inne!


3 kommentarer:

  1. Du hittar verkligen festliga saker att ta kort på! =D

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligast är ju att det är andra gången jag hittar en flaggande hundlort :)

      Radera

Hej! Kul att se just DIG här :o)