lördag 21 april 2012

Skitväder

I södags sken solen på min morgonpromenad, isag var det blöttt och snöigt. Tog på mig mina ice bugs för att hålla mig torr om fötterna, men det var decimeter djupt med snö och slask så mina skor blev översvämmade genom de fina hål som har skapats :D

Efter frukost och lite vila gick jag til sjukhusets gym och körde ett kombopass med rodd 2000m+cykel 20min+styrka bröst och triceps. Det var ett bra pass, jag känner att jag har mer ork mentalt på helgen och kör hårdare på träningen. Tycker att jag kan rensa skallen mer vid promenader efter jobbet istället för på gymmet, kansske beror på att jag alltid är ensam på träningen i veckorna och att sjukgymnast gymmet är rätt så oinspirerande.
Igår körde jag 9 30sek intervaller med tre olika övningar i 4 olika omgångar (12övn). Körde ganska många benövningar så idag har jag lite träninngsvärk i benen och det känns som att det var länge sedan jag hade det, så jag känner mig nöjd :D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)