tisdag 17 april 2012

100 Grymma Dagar - Dag 26-28

Tack för alla fina ord i mitt grubblande, era ord värmer mer än ni anar, även om jag inte har svarat på era kommentarer, tack!
Resten av helgen och början av veckan har varit bra. Promenerat idag och igår och i söndags körde jag ett grymt kombopass och morgonpromenerade medan tvättmaskinerna snurrade.
Min handledare fick barn i helgen så nu har jag en annan barnvakt. Jag bryr mig inte direkt utan allt flyter på och jag brukar även annars fråga alla tre grabbarna på kontoret om jag kör fast!
För någon vecka sedan glömde H en patient med akupunkturnålar på bänken och idag vart jag på väg hem när en patient sitter i väntrummet, ouppps! Så istället för träning och tidig kväll fick jag sätta fart på tankebanorna igen. Tur att det var en återbesökspatient, för om jag inte hade känt igen henne, så hade jag inte vetat att det var min patient :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)