söndag 8 april 2012

100 Grymma Dagar - Dag 19

Idag har det varit riktigt "aprilväder", snö ena minuten och solsken nästa, men mest grått och blåsigt. Mmen så helt plötsligt, när jag höll på att dega ihop i soffan, börjar solen skina. Jag blev plötsligt fylld av energi och "snörde" på mig skorrna och gick ut.
Det jag gillar med Östersund är självklart närheten till vatttnet, men även de vackra stora gamla trähusen med säkert många historier att berätta, om de kunde prata.
 
Summering av veckans fysiska aktivitet:
- Kombopass 3 pass
- Total training 1 pass
- Promenader 10 st ca 40 min




2 kommentarer:

  1. De kunde verkligen göra stiliga kvarter förr! Se på det Madicken-staketet, björkallén som blir(?) och de pampiga "faktor"-villorna! :) Ingen blåbetong i de grunderna inte.. Värm de husen med egen huggen ved idag! :s

    SvaraRadera
  2. Gud vad skönt det ser ut på bilderna med solen. Ha en toppen dag:)

    /F

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)