torsdag 26 april 2012

Hundra Grymma Dagar - Dag 37

Dagarna känns inte så grymma just nu, jag är förkyld, glädjande inte alls så mycket (peppar peppar), men det är jobbigt bara att gå uppför två trappor!
Jag har tagit lugna promenader varannan dag denna veckan vädret har tyvärr inte varit strålande,men det har varit nödvändigt att få lite luft.
Jag har varit på praktiken hela veckan, även om jag är lite "emot" att vara förkyld när jag har patienter/kunder, ringde tom och avbokade en patient som jag visste har haft problem med luftvägarna.
Idag och i morgon har jag inte så många patienter, jag hostar inte alls mycket om jag håller käft, men självklart kommer den igång när jag har patienter och verkligen inte vill hosta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)