torsdag 5 april 2012

100 Grymma dagar - Dag 16

Usch, himlen är grå och det snöar och snöar. Förut när jag var ute och promenerade så tänkte jag att nu är det ju fin joggunderlag, men vi får se hur detta utvecklar sig. Om jag ska våga mig ut i vinterväglag ska det helst vara packad snö, så broddarna fungerar bra. Visst går det bra på is med, men detär så mycket oftare ojämnt, och då blir jag snubbel rädd. Så jag hoppas det blir varmt och fortsätter bli varmt.
Som sagt tog jag promenad förut, men även i morse innan jag gick över till sjukgymnastiken. Har gnällt till mig en undersökning på mitt ena knä för det har betett sig så konstigt den senaste månaden, men jag fick samma svar som jag själv hade funderat över om det var, biceps femoris tendonos. Så excentrisk träning och egentligen piller/salva är rekommendationen. Nu fick jag behandling med tvärafriktioner , fick en blödning runt senan och det ser jag som positivt för då sticker det dit massa bra läkande substanser :D Så "botade" vi tennisarmbågar på mitt förra jobb, smärtsamt, men oftast effektivt!

2 kommentarer:

Hej! Kul att se just DIG här :o)