fredag 6 april 2012

100 Grymma Dagar - Dag 17

Konstigt nog har jag inte tagit någon promenad bild idag, idag när det har varit så strålande väder! Härligt! Har tagit mig en morgonpromenad och en i eftermiddag, där emellan körde jag ett kombopass. Daggens pass bestod av 15min Cross trainer+15min cykel med efterföljande rygg/biceps styrka.
Idag fick jag syn på några snygga ben och en bullig rumpa i spegelnn på gymmet och jag som är sä rädd att ha små ben och platt rumpa känner mig rätt nöjd med det jag såg :D


2 kommentarer:

  1. Håller med om snygga ben och rumpa, blev så inspirerad av bilden att jag körde första benpasset på såå jävla länge. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) men du verkar må bra i alla fall, så jag hoppas det blir en vana!

      Radera

Hej! Kul att se just DIG här :o)