onsdag 4 april 2012

100 Grymma Dagar - Dag 15

Kom inte hem förrän runt halv 7 efter praktik och ett kombinerat kondition och styrka ben pass. Hade ingen tanke att ta någon promenad idag, eftersom det skulle bli för tätt inpå middagen, men gjorde det ändå. Det var vår i luften igen och snön var borta, underbart!

I morgon skulle jag egentligen vara ledig från praktiken, men jag blev lite sen med min sista patient, så jag ska dit imorgon och skriva journal. Dessutom ska jag själv vara patient, hoppas jag, för jag har ett knä som inte lyder mig, irriterande. Och eftersom jag ändå är där i morgon bokade jag in en akutpatient, eftersom jag inte hade någon tid på två veckor. Ett knä som krånglar, perfekt efter min egna knäundersökning :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)