lördag 7 april 2012

100 Grymma Dagar - Dag 18

Är det dag 18 eller 17, någon i FB gruppen menar att det är dag 17, men jag håller inte med. vi började ju den 21/3 :D
Har jag träningsvärk i biceps månne, eller är det underarmens senor? Jag tränar inte biceps så ofta, men nu börjar axlarna ta sig lite, så  jag måste bygga lite balans. Och nog vill jag ha bulliga biceps, för den dagen jag vågar fota mig i en dubbel biceps pose, måste de bulla ut. För inte vill jag sälla mig i den stora skaran tjejer som står och spänner sina biceps utan att det ens syns, då får det vara :D (jo jag vet att jag är.....)

Idag tog jag mig en morgonpromenad, vaknade innan sju, men låg och drog mig till 8, med solen kittlande min näsa, atjo! Sedan träffade jag Annika och vi körde ett "TotalTraining" pass. Fyra stationer med tre övningar på varje, 6 min på varje station. Det var länge sedan och oj vad jobbigt! Hoppas på mer träningsvärk :D

5 kommentarer:

  1. Ja, weee! Total training, det är grymma grejer!
    Hoppa kunna köra min MRL-klass på måndag. Inget halsont eller feber kvar, men är toktrött. Återhämtningsfas för kroppen? Har i alla fall inte vågat mig till första träningspasset ännu.

    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att du börjar bli kryare igen och det är bra att lyssna på kroppen, för den har ett syfte med det den talar om :)

      Radera
    2. Sant! Slöcyklade en sväng i solen i dag. Har knappt varit ute på drygt en vecka, så det var riktigt skönt!

      Härliga vårbilder från Östersund!

      Radera
  2. Härlig läsning! Hoppas det fungerar bra, perioden ut! Så inte kroppen strejkar..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din omtanke men jag tränar inte mer än annars :)

      Radera

Hej! Kul att se just DIG här :o)