tisdag 3 april 2012

100 Grymma dagar - Dag 13&14

Jag har tagit mina promenader och igår körde jag ett kombopass, kondition+axelstyrka.
Idag hade vi först snöstorm, men så började solen skina så jag bestämde mig för att ge mig ut i solen istället för att träna. Kände jag behövde rensa mina tankar i solen istället för på gymmet, kan ni känna så ibland?
Hade halvtids bedömning på praktiken idag och handledaren och jag hade bedömt mig likadant på alla områden, tyvärr, summa kardemumma, ganska halvdåligt betyg, men han menade att det var ingen riska att jag skulle bli underkänd och det är ju positivt. Men jag vill ju vara bättre!
Sedan så var mamma inne på operationsbordet idag för att byta batteriet i pacemakern, allt gick bra, så det kändes skönt, men nu är jag ganska trött och ska nog ta tidig kväll, god natt :D

2 kommentarer:

  1. Hälsa mor din så gott!! Vad skönt att höra att allt gått bra!

    Lycka till med praktiken och hoppas andra hälften går precis som du vill!!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad för konstruktivt hade handledaren att bidra med då? Något du kan åtgärda?

    Skönt att batteribytet gick bra!! :)
    Att inte sådant ordnats med kinetiska verk..

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)