fredag 13 april 2012

100 Grymma Dagar - Dag 22-24

Saknat mig? Jag har varit för trött på kvällen för att orka skriva här. Som vanligt har mina kvällar varit ganska innehållslösa när det gäller äventyr. Jag tränade ett kombopass i onsdags kondition+tabata intervaller axlar och mage, jag har sjuk träningsvärk, så det är ju positivt :D
Igår tog jag mig två promenader, för det var ganska dåligt väder på eftermiddagen, så när solen började skina på kvällen kunde jag inte låta bli att gå ut och få sol på nosen!
Idag tänkte jag träna men tog en promenad idag igen istället, för att vara inlåst i 8h är ju för tragiskt när solen skiner och med 30 min lunch hinner jag inte ut. Och så kände jag att jag har ju två dagar ledigt och hinner träna hur mycket jag bara orkar :D
Vet inte hur vädret ska bli men jag hoppas på både skön utomhus jogg och cyckeltur, men även styrketträning. Hoppas på att komma in på sjukhhusets gym och hoppas de har kettlebells, är sugen på swingar!


1 kommentar:

  1. Dessa underbara trähus, och deras inglasade förstugor! Det är annan kultur det, än vår skräniga glaskub på torget..

    Blir inte mycket styrke här, men en hel del ute-tid. :) Ha en bra helg!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)