tisdag 10 april 2012

100 Grymma Dagar - Dag 20&21

Igår hade jag tänkt mäta mig igen, men så glömde jag det, så jag tänkte att det får bli efter 25dagar istället. Gårdagen var grå och trist, men jag hann få lite sol på nosen under min morgonproomenad. Efter frukost gick jag till stan och köpte mig ett par nya träningsbyxor, så mina ben framhävs ännu mer :D
Jag hade egentligen ingen tanke att träna, men jag tog mig i kragen och körde ett kombopass. Jag sprang för första gången på en vecka, för jag har inte känt något i benet. Det kändes helt ok tills jag sprang på för fort på löpbanndet och hamnade med foten på kopan längst fram, det slet tag så in i h-vete i baksidan, så det var bara att ge upp.
Ikväll när jag tog en promenad kändes det nästan inget i benet, men tidigare idag när jag skulle visa träningsövningar,kändes det inte hundra :-/

1 kommentar:

  1. Kul med nya träningskläder! Jag bytte batteriet i pulsklockan idag, det är också kul :)

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)