måndag 25 augusti 2008

Sveda

Idag har jag faktiskt tränat lite, det kändes bra att vara igång igen!
Jag cyklade ett par mil och sedan var det simnig som stod på schemat.
Jag planerade in lunchsimnig, vet att det brukar vara lugnt i bassängen då.
Och nog var det det :o) Stilla och lugnt, ingen som störde, utan jag fick en egen bana.

Just det, ingen som störde, det stämmer, dessutom var det något som störde mig! Jag hittade inte mina simglasögon och i vår bassäng är det inte bara klor, utan dessutom havsvatten, som är salt.
Mina ögon började svida efter ett par minuter och jag fick inte direkt något simlugn, så jag klev upp efter ca 500m.
Jag hoppas verkligen att jag hittar mina simglasögon, för jag har inte råd att köpa nya just nu!

1 kommentar:

  1. oh my. du är så bra på GI. jag försöker fatta mod. men det är värre än vanligt. bara tanken på att släppa tröst-maten ger ångest. keep up the good work. jag läser och tar in inspiration.

    /betongen.

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)