fredag 8 augusti 2008

Kolhydrats nojja!

Varför vräkte jag i mig kolhydrater den senaste veckan? Fika här och fika där....... och äta godis... hur kunde jag göra något så dumt? Planen var att istället dra ner på kolhydrater, så att de här första dagarna skulle vara lättare!

Av dumt huvud får kroppen lida...men nu är det nog mer huvudet som lider!

Jag måste hitta något bra mellanmål, som min mage vill ha!

Jag vill verkligen minska i vikt, för att få den vältränade kropp jag vill ha, inte bara konditions och styrkemässigt, utan utseendemässigt oxå :o)
MENTALTRÄNING måste läggas in!

1 kommentar:

  1. Det är ju ganska sjukt att socker och kolhydrater har denna effekt på kroppen. Jag känner mig inspirerad av dig att ta itu med mitt beroende också. Jag har ju som du vet gått upp inte 5kg, inte 10kg utan 25 kg!!!! (30 kg om man räknar när jag var nere som lägst) Är det inte helt galet mycket? Bara på att "unna mig". Hjälp. Nu måste jag gå och dricka Loka för att lugna ner mig efter denna insikt. Kämpa på du klarar det!
    /rulltårtan.

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)