tisdag 26 augusti 2008

Vatten

Kursen Naturen, Äventyret och rörelsen som ped. hjälpmedel känns spännande, men varför fick just våran högskola VATTEN som fördjupning? Känns roligre med Drama eller varför inte Eld, bygga, såga, tälja + säkerhet i terräng? Är det min rädsla som får mig att tycka såhär? Inte för att jag är rädd för vatten, jag kan simma, simmar riktigt bra till och med!
Ämnet KANOT som ped. hjälpmedel ger mig rysningar från då jag var femton år och gjorde en hajk. Jag var tyngst i gruppen och paddlade tillsammans med den lättaste tjejen och jag satt längst bak.
Ja ni förstår hur det såg ut, det var ingen jämnvikt där inte! Brrr...som i en tecknad film!


Men det är bara att packa ryggsäcken och bita ihop, hösten kommer bli ljuvlig! Och jag tror verkligen det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)