lördag 2 augusti 2008

Jag var inte bäst.....

Men jag tog mig runt i min första triathlontävling,med lite heder i
behåll :) Jag hatar verkligen att vänta,det gäller alla
situationer,men helst när det gäller tävling. Dagen gick i snigel
fart, men runt kl 16 gav jag mig ner till tävlingsområdet. Jag trodde
det skulle vara fullt vid cykelincheckninen, men det var ganska lugnt.
Jag hade ingen aning om hur saker och ting gick till,men nu har jag
fått kött på benen, om jag ska göra om det :)
Simningen gick bäst av alla grenar,men jag var riktigt yr efteråt,så
jag kunde inte springa på ordentligt inför växlingen.Cyklingen kändes
sämre än jag trodde det skulle göra. motvinden var jobbig och det
kändes som det aldrig skulle ta slut. När det var dags för löpning så
kändes bena ganska fräscha (hade jag inte kört på ordentligt?).men
huvudet ville inte riktigt vara med,så det gick sämre än vad det
kunnat gjort. Ändå var jag nöjd med tiden,för den blev bättre än jag
kunde ana :) Summa Kardemumma är jag glad att jag kom runt och om jag
kör nästa år igen har jag fina förutsättningar att få en bättre tid :)

1 kommentar:

  1. Men du fixade det! Tom i bollen eller inte. Du är seg som en Ölandseka. :) Guuuu vad det regnar. Kan det finnas så mycket regn? Jag har fått acne-attack i fejan av all stress. uj uj. Vad blir det nästa träningsmål eller är det GI som gäller nu?/betongen

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)