fredag 15 augusti 2008

Äntligen fredag!

Det är riktigt skönt att jobba tre dagar i veckan, jag kan njuta i två veckor till, sen har jag en fullproppad underbar höst och vinter framför mig :o)

Heltidsarbete och heltidsstudier....allt går om man är intresserad av det man gör, men jag får absolut inte glömma bort mig själv och träningen.

Idag har jag haft träningsvila i två veckor, det var länge sedan. För tillfället tränar jag ju inte eftersom jag äter så kolhydrats fattig kost, men jag är riktigt sugen och har bestämt mig för att testa.
Styrketräning är nog inget större problem, eftersom man använder mycket fett där, men även lite kolisar. Däremot har jag hört att för vissa har det tagit månader innan de kan köra konditionsträning, utan att vissna på direkten.
Det enda jag kan göra är att pröva mig fram, för jag VILL träna.

Jag har inte tänkt äta så här kolhydrats fattigt för alltid, men man vet aldrig, vad som händer :o)

1 kommentar:

  1. hej, kul att hitta till din blogg. har aldrig varit här förut! lågkolhydratskosten verkar ju funka bra - keep up the good work!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)