måndag 18 augusti 2008

Jag är övertygad!

Idag for jag över till Öland och cyklade. Denna cykelfärd övertygade mig att jag kan börja träna utan problem! Det känns bra! Här sak planeras.
Jag cyklade inte allt för långt, för även om jag var rejält påklädd så var det kallt och kändes lite motigt i vinden.
Väl efter lunch började solen värma lite mer och jag kunde faktiskt klä av mig lite, vilket inte är vanligt för mig.


En av flera surfare i Hagapark

Vacker natur



Jag och min lilla cykel

På vägen hem, i bussen över bron, fick jag höra att Susanna Kallur hade ramlat på första häcken i semifinalen, vilken jäkla otur, han som verkligen var i kanonform! Jag känner verkligen med henne, själv har jag inte misslyckats på en internationell tävling, men dock på SM.
Och känslorna som far i kroppen då, är inga roliga känslor. Ilska , förtvivlan, allt bara snurrar runt och man undrar hur det kunde gå fel!

Någon som däremot är glad är Ryska stavhopperskan, vad hon nu heter, som vann OS guld och hon satte därimot ett nytt suveränt världs rekord!

Ryskseger glädje!

En högt flygande OS medaljör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)