onsdag 13 augusti 2008

Helt underbart!

Idag har jag börjat jobba igen efter semestern, det kändes spännande och kul, skönt att vara igång igen. Jag jobbar fortfarande halvtid, så jag smyger igång med tre veckors jobb, bara tre dagar i veckan, det är verkligen lyxigt.
Däremot kommer jag inte leva något lyxliv, eftersom jag tog semester nu, när jag jobbade halvtid och stämplar upp till heltid......... men gjort är gjort. Jag hade gjort annorlunda om jag vetat/tagit reda på Verkligheten, och inte vara så .....jag vet inte vad jag ska använda för ord, men men...

Efter jobbet idag var det strålande sol, så jag tog mig en kort, blåsig, men underbar promenad innan middagen :o) Jag har sagt det förut, jag måste börja med mina morgon promenader, eller allra helst kanske börja morgon träna!

Ätandet går bra, jag har inget sockersug och det ska bli spännande och väga sig, men i morgon är nog ingen bra dag (eftersom jag väntar på min röda kvinnlighet, men vi får se :o) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)