söndag 31 augusti 2008

Box och AB´s

Jag hade väntat hela dagen på att få köra ett hårt pass, men jag blev inte riktigt nöjd!
När jag stod och väntade på att det skulle komma mycket folk, så blev vi bara tre, fyra med instruktören. Jag gillar inte att köra med instruktören, det blir oftast lite störningar och inte lika hårt.

Det blev OK idag, men helt nöjd är jag inte, jag körde för fullt, men tyckte intrevallerna var för korta. Men men....

AB´s har jag inte kört på månader, det kändes bra, mage och rygg fick sig en rejäl omgång. Skönt även med ett dubbelpass. Oftast går AB´s innan ett pump eller spinningpass (så även idag) så jag var glad att boxpasset låg före!! Jag kan varken köra pump eller spinning efter ett bålpass, för jag blir för ostadig och det går inte bra!
Nu hoppas jag bara att det kommer komma mera folk på söndagspasset i box!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)