onsdag 7 januari 2009

Varför kan inte.....

dagens vintervädret vara stabilt?
Jag vill ha 10 minus och lagom med snö, då är jag nöjd :o)
Jag vill egentligen åka pulka, göra snöänglar och bygga vackra snöslott (går mindre bra i -10, om man inte har världens snöhög från början) och vad stoppar mig?
Lite feghet, vart tog mitt barnasinne och leklusta vägen?? I slutet på v10, början av v11 kanske jag får mitt behov stillat, under en äventyrsresa till Sälen. :o)

Efter gårdagens träning har jag någon mystisk träningsvärk, på höfterna, det måste vara från Corepasset. Jag tänkte träna i morgon bitti, men jag känner att träningsvärken är för hård för att löpträna, för att klara det just nu måste jag vara fräsch. Fredag får bli nästa träningsdag :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)