tisdag 6 januari 2009

Vad hände idag då?

Jag ska byta gym, det har jag funderat på bra länge. Eftersom man oftast är tvungen att binda sig på ett år, så blir jag för snål att börja på något nytt ställe tidigare. Dessutom var jag lite för sen att säga upp mitt avtal, så jag tränar på Nautilus fram till den 27de, denna månad.

Jag älskar verkligen Nautilus styrketräningsmaskiner och vill egentligen fortsätta träna där, men jag vill även köra spinning. Och visst har de spinning, men jag kan ärligt säga att passen är mördande tråkiga. Jag har verkligen försökt, men när endast två eller tre pass varit bra på ett halvår, tappade jag lusten!

På förmiddagen idag tränade jag styketräning på Nautilus. Eftersom jag ska byta gym hade jag tänkt gå på gratisträning på Friskis&svettis, testa lite, och dagen slutade med att jag även gjorde det. Spinning/Core, jättebra pass, roliga core övningar och fartfylld spinning. Det jag inte gillar är när Core ligger först i passet, är det bara jag som vill vara utvilad i bålen vid ett spinningpass? Jag blir så trött i ryggen och har svårt att koncentrera mig.

Hur träningenser ut resten av veckan vet jag inte, jag tar det lite som det kommer. :o)

Nu ska jag ta reda på när Kalmar Minitrilathon är i år, så ska jag kasnke beställa en TATUERINGSTID, till augusti :o) Lång väntetid till den bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)