onsdag 21 januari 2009

Vems ben äger jag?

Dagens styrketräning fick nöja sig utan ryggövningar/dragövningar, mina underarmar blev vansinnigt trötta efter måndagens pass och jag glömde mina armräddare=dragremmar idag.
När det gäller att träna ben, känner jag mig fruktansvärt omogen och vill ta så tunga vikter som möjligt. Jag räknar med att jag har tre styrkepass kvar på Nautilus innan jag överger stället. Hur skulle det se ut om jag körde tio sega, långa repetitioner med fullt magasin i benpressen? Visst skulle det vara vansinning galet :o) Jag tror jag har två viktplattor kvar, så det är klart jag klarar det!
Som ni har sett har jag varken mätt mig eller vägt mig denna veckan och det är helt i sin ordning :o) väga mig ska jag göra när jag har kört fas 1 i tre vecker (som jag ahr bestämt mig att göra), samtidigt kommer jag även mäta midjemåttet. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)