måndag 26 januari 2009

Nu är jag redo!

Igår masserade jag och gjorde lite lätta övningar för att öka upp
blodflödet i min onda skinka. Och tänka sig,idag känner jag bara någon
mikrosmärta :) Med det glädjebeskedet travade jag bort till
gymmet,idag ska det ske,dagen med stort D. Jag värmde upp ordentligt
och körde de vanliga övningarna innan benpressen, jag körde
benspark,bencurle och de små rumpmusklerna. Jag gick fram till
benpressen,med viss nervositet,laddade med fullt vikt i magasinet och
tog plats. Under full koncentration pressade jag vikten sakta fram och
tillbaka,10 underbara repetitioner. Smärtan, glädjen och
tillfredsställelsen sköljde genom min kropp,nu är jag redo att lämna
Nautilus Gym!

--
Skickat från min mobila enhet

1 kommentar:

  1. Hurra! Nu kan du vända kapitel i din träningsdagbok! //betongen.

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)