fredag 2 maj 2008

Porrig ;o)

Jag gick till affären utan BH, jag har inga direkta stora bröst, men jag känner mig riktigt naken utan.....och smått porrig ;o)

Jag köpte bra TVÅ onödiga saker i affären...... jag börjar lära mig!! Jag tittade på Lyxfällan igår på TV3 och kan säga att mitt matkonto är betydligt större än 1500kr i månaden, vet inte vad jag gör för fel!

Når jag är ute och gå så ploppar det alltid upp bra saker som jag skulle kunna skriva här, men sen så försvinner det bara.

Träningsglöd! Ni börjar väl undra om det blir någon träningsnack i denna blogg........ lugn.... det kommer :o)

Just nu surar jag lite smått över en stukad fot, hände vid första utomhuspasset för i år :o(

Mitt mål är Mini Triathlon den 1 Aug i Kalmar 300m simmning (känns pluttigt) två mil Cykel och 5 km löpning, känns verkligen Mini med tanke på ER som kör en klassiker, men med tanke på att min egentliga sport är inom STYRKESPORT, så är jag verkligen glad om jag klara av denna lilla MINI TRIATHLON :o))

Cykling har jag inga problem med, just nu är cykeln i sig största problemet, måste in på service!

Simmningen därimot! Frisim (crawl) vem kan verkligen simma det?? Har gått på kurs, men det tycks inte hjälpa mig *ASG*













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)