tisdag 20 maj 2008

Nya vänner......

Gud vad tiden springer iväg! Det var inte länge sen jag tog mitt pick och pack och begav mig vilse och ensam till min nya stad.
Jobbet var fixat och tur nog fick jag lägenhet på direkten, jag hade sett mig själv bo på campingen, i månader!

Mitt stora dilemma är att träffa nya vänner! Jag jobbar heltid på en liten firma, med bara mig anställd, jobbet är mycket socialt, men att umgås med sina kunder..... Tur för mig kom det snabbt en underbar tjej, CH, för att göra praktik på jobbet, hon är verkligen snäll och har dragit ut mig på byn några ggr :o)

Målet var att gå någon kurs, men hittills har jag inte hittat någon intressant, på RÄTT dag.
Till hösten har jag sökt några kurser på Högskolan, där kanske det finns några som vill ha nya vänner :o) För människor träffar jag hela dagarna :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)