fredag 30 maj 2008

Middag, flyktiga kyssar&bio

Som jag sa förra veckan skulle jag gå på bio idag också.
Kvällens film "Brudens bäste man" var som alla andra kärleksfilmer om två vänner som egentligen är kära. Eftersom de varit vänner så länge vågar de inte erkänna sina känslor för varandra, förren den ene gifta sig :o)
Visst var den trevlig, men förra veckans fil "27 dresses" roade mig mer!

Egentiligen hade jag hoppats på en myskväll med S, men han var tvungen att jobba. JAg fick i alla fall träffa honom över en god&mysig middag. Får se om han dyker upp efter sitt skift, så vi får "hångla mera" och får fart på hormonerna ;o)

Det blev visst en vilodag idag, men i morgon blir det en rejäl cykeltur, innan CH och jag ska röjja runt från kl 14 :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)