tisdag 6 maj 2008

Var är min motivation??

Jag måste verkligen komma igång med löpningen, kanske inte löpning direkt. För att inte belasta foten allt för mycket så får jag nöjja mig med liknande"orbitrek" maskiner som funkar bra. Skulle sätta ordentlig fart idag, men *suck*, det har varit så lugnt på jobbet, så energin rann av mig :( kunde inte förmå mig att gå till gymmet!!

Jag tränade i alla fall lite på en vibrationsapparat :o) målet är att föröka träna det tre ggr i veckan (hinner inte denna veckan), för att stärka upp alla små pytte pytte muskler, som man har överallt, sägs att det är bra!
Dessutom ska jag försöka basta i infrarödbastu ca två ggr i veckan. Den är bra för utrensning och återhämtning :o)

Det är 87 dagarkvar till Mini triathlon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)