tisdag 27 maj 2008

Mystiskt.....

Jag ser inte mitt inlägg från igår.... men jag förstår att andra gör det, eftersom min vän från betongen :o) skrivit en kommentar :o) Tack vännen!

Äntligen kommer min blogg fram när man söker, men det är inte lätt att komma högt upp på listan....... hur ska man då göra??

Idag har jag vilat från träningen, men jag tog mig en kort underbar promenad.
Det var länge sedan jag gick den vägen jag gick idag. Jag älskar verkligen våren/tidig sommar, växlingarna i naturen gör att det är som att promenera en ny väg varje gång!! Även om jag gått den hundra ggr (vilket jag inte gjort ännu, i min nya stad), men jag tröttnar aldrig!

Synd jag inte tog med mig kameran, det hade blivit några vackra och spännande bilder! Jag får komma ihåg den nästa gång :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)