måndag 5 maj 2008

Strålande golfdag

Nu har jag varit ute på en golbana för första gången i mitt liv :o) Jag har dock inte spelat själv, utan var bara med som urusel caddy och studerade spelet.

Och om man säger så, det var en "affärsdag" på banan *S* jag förstår att många affärer genomförs på golfbanor runt om i världen :o), för motionen och den friska luften ger inspiration.

Förutom fyra timmars "promenad" på golbanan har jag simmat ca en timma idag. Jag har ännu inte fått till tekniken i frisim, klara inte en längd i basängen, men idag var jag bättre än någonsin, så ni förstår hur illa det står till *S* två månader kvar, tur att jag i alla fall är en hejare på bröstsim :o)
På väg hem fick jag syn på denna lilla pralin till bil, jag har sett den några ggr förut, men har inte haft med kameran.


Kalmars fränaste bil?


Ett träd med två olika färger och former på blommorna, hur kommer det sig?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)