måndag 12 maj 2008

Full rulle....


Helgen har bara flugit iväg...... Jönköping, Kalmar och Öland.....den har varit trevlig och jag har för en gångs skull varit riktigt social :o). Det enda som har blivit lidande är träningen, men jag kan säga att jag har blivit full av inspiration, men dock ej av konditions sport, utan av styrkesport!

Jag ska verkligen genomföra denna triathlon och kommer kämpa som ett djur, men till hösten kommer det bli mer av Styrketräning :o)

Träningen gick ganska bra idag, men löpningen kändes tung. simmningen gick skapligt,insåg att jag simmar bröstsim lika snabbt som en del simmar frisim (killen på banan bredvid, som simmade riktigt bra).

Har insett att jag måste få i ordning på min kost, för den är A och O för att orka prestera, men även om jag vill minska i fettprocent.

Läsa, Läsa och kämpa kämpa :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)