måndag 25 januari 2010

En skitdag?

Naja kanske inte fullt så illa.
Efter en seg morgon då jag inte orkade gå upp och träna var det dags för dugga. En dugga som gick åt fanders *suck* , där missade jag fyra värdefulla poäng till stora tentan.
Det enda jag kan göra är mitt bästa, men jag blir lite bitter, när jag pluggar hårt och så går det inte min väg.
Eftersom duggan gick kasst, så hade jag tappat all lust att träna, men jag gick ändå till gymmet, med inställningen att träning frigör endorfiner. Endorfiner=välmående.
Jag kan ärligt säga att träningslusten var minimal. Jag hade tänkt köra 400m intervaller men insåg snabbt ,att jag hade tagit vatten över huvudet, och orkade inte alls många. Det blev i alla fall 3km på löpbandet och 10minuter på cykel.

I fredags sprang jag 5km och kände mig stark och duktig. På kvällen efter plugg, EPP och avslutande käk fick jag en stor chock, när jag efter 20år, återigen fick köldallergi.
Mina ben, på insidan, blev fyllda av brännande utslag. De varade inte mer än några timmar, men jag känner att kroppen inte är riktigt sig lik, efter histaminpåslaget. Vi får hålla tummarna att jag slipper allergin igen, för det är irriterande och brännande/kliande.

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att du slipper allergin fler gånger!!

    Saknar dig och hoppas du kommer och hälsar på snart!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är som tränar på, fast du inte har lust! Bra jobbat! Hoppas att det bra med allergin!

    Nu ska jag ta mig i kragen och gå en vända med stavarna fast jag hellre skulle vilja lägga mig på soffan... Kram

    SvaraRadera
  3. Bella: Tack vännen saknar dig med!
    Stor kram!

    Linda:Än så länge har jag inte fått någon mer allergi.
    Blev det soffan eller stavgång?
    Kram :o)

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)