söndag 31 januari 2010

Sista dagen av


Jag hade tänkt att pröva bodycombat idag,men så blev passet inställt,det kändes lite surt! Jag tog mig en sväng på stan och gick upp till gymmet tidigare,för att plugga innan passet. Då hade jag fått sms av vackra Jennifer,som jag skulle träna med,att passet var inställt. Det fanns inget annat roligt pass att gå på,så jennifer valde att hoppa över träningen. Eftersom jag ändå gått hela vägen upp till gymmet körde jag ett löppass, inget optimalt pass,men jag avverkade 5km,frågan är när det ska flyta på? Bredvid mig körde en kille intervaller, korta intervaller, bara 15-20sek och vilade lika lite. Efter ca 10intervaller kliver han av löpbandet och går iväg,han låter bandet fortsätta snurra och lämnade kvar mobil och Ipod. Plötsligt dundrar det till och då är det en annan kille,som tror bandet var ledigt, som skulle kliva upp på bandet.(trodde självklart att det stod stilla) Han hade enorm tur som höll sig på benen och gjorde inte illa sig (hoppas jag),men han skrämde mig rejält och blev säkert chockad själv,för det skulle jag blivit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)