onsdag 27 januari 2010

Veckan springer iväg

Igår tyckte jag att veckan gick sakta, men nu tycker jag den springer iväg!

Jag har omtenta i morgon på de praktiska momenten jag missade på OSPEN innan jul, jag hoppas det går bra, lika bra som jag visualiserar, för jag tror jag har chans på VG i kursen om det går vägen :o)

Idag körde jag ett kort och intensivt spinningpass, svetten droppade från min panna (och underben) och jag hade riktigt swung i benen, riktigt bra känsla.

Även om det var snöstorm ute, så tänkte jag att jag skulle gå hem från gymmet. I vanliga fall tar det ca 45 min, men idag tog det en timma. Ena stunden var det nästan barmark och i nästa stund var det en halvmeter snö. När jag kom hem var jag blöt upp till knäna och hade stora snökokor innanför byxbenen, nere vid skorna. Vilken upplevelse! Kan säga att jag inte hade någon swung i benen när jag väl kom hem *S*

2 kommentarer:

  1. Här är det GLASHALT och slaskigt. Så man ser inte ens isen under all blötsnö. Det ska dessutom frysa på. Hur ska detta gå??

    Lycka till imorgon!

    SvaraRadera
  2. Bella: Här slipper vi halkan ännu. Iofs när det gäller gårdagens oväder, hann inte de uppvärmda gatorna med, så där är det halt och knöligt, jobbigt!!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)