söndag 10 januari 2010

Dilemma

Om jag använder mina skoinlägg får jag skavsår på den ickeonda foten och den onda foten mår bättre, och om jag inte använder inläggen får jag på direkten ont i den onda hälsenan........det gör mig galen! Vilket gör mest ont? Vet inte riktigt, det gör ont på olika sätt och är lika irriterande *suck*

Idag tränade jag ett boxpass, det var närmare ett år sedan jag körde något liknande pass och jag tyckte uppvärmningen redan var jobbig. Upplägget var mycket mer annorlunda än vad jag är van vid, både för och nackdelar, när jag går på box är det boxas jag vill göra. Självklart blir det automatiskt andra olika övningar, men instruktören idag, lade inte allt för många balansövningar, för min smak. Eller kanske på fel ställe i passet, då jag var för trött, och inte fick ut allt för mycket av det, eftersom jag hämmade mig själv pga skaderisken. (enfotahopp, nästan i slutet av passet)
Överlag var det skitkul och jag kommer självklart köra det igen, men kommer då i första hand välja en annan instruktör, för att se om den har annorlunda upplägg.

Nu ska jag vila min slutkörda kropp, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att se just DIG här :o)