lördag 11 december 2010

Vacker träningsdag


Dagar som denna önskar jag att jag vore skidåkare, det ser så skönt ut när de glider fram över dem glittrande snön. Det är aldrig för sent, så en dag kanske det är jag som njuter i såret. Som vanligt gick jag på spinning och body balance i förmiddags. Jag var jätteseg under första delen av spinningpasset, men kom igång i slutet och kände mig riktigt nöjd. Body balancepasset hade den gamla koreografin så det blev avslappnande och skönt, eftersom jag hängde med så bra. En trögstartad morgon blev till en riktigt skön träningsstund, det gillas jag! :-D

1 kommentar:

  1. Det önskar jag med, har aldrig åkt skidor konstigt nog.
    Bodybalance, det var länge sen jag var på. Det var det som var lite yogainspirerat?

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)