lördag 4 december 2010

Snökonst


Dagens sista pass "så mycket bättre" hade två instruktörer, det hade jag missat. Till min glädje var det en perfekt partner till Elvira, ljuva Anna. I mitt inlägg om favoritinstruktörer glömde jag bort Anna, får skylla på att hon har varit mammaledig. Anna har samma lugna energi som Elvira, men de ger ändå enormt mycket energi till deltagarna. Dagens pass började och slutade med signaturmelodin till programmet. Sedan bestod det av två identiska backar med samma låtar, vilket var annorlunda, men gjorde inget eftersom låtarna är kanon. Tyvärr började min rumpa protestera ganska tidigt, men jag bet ihop, passet var för bara för att kliva av cykeln. Det är bara för mig att töjja lite extra och den varierande "terrängen" gjord att det lättade. Musiken och energin gjorde att passet var helt underbart och jag "log mig" igenom det :-D

1 kommentar:

  1. Gu' vad du tränar! Duktig!

    Nej H:et ska bara vara en symbol för höns, inte ha någon direkt funktion! Vilket material tycker du?

    Förresten så glömde jag svara ang snön! Jo jag får nog lite mer julkänsla, eller framför allt vinterkänsla. Och det gillar jag! Tråkigt när det är en enda smet med grått och brunt från novmber till mars.
    Att jag sedan inte gillar vinter överhuvudtaget är en annan femma!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)