lördag 4 december 2010

Snow racer eller Bob?


Vad svarar du på dem frågan? Jag svarar självklart snow racer! Hajade till när de sa bob, var har de (umebon) fått det ifrån? Finns ju ingen likhet, då är det väl bättre med ett namn som verkligen representerar sanningen (iofs går bob snabbt som f**) :-D Nu sitter jag och äter lunch smakar rejält gott efter tre timmars spinning, även om jag har ätit lite mellan passen. Kent passet var ganska ok, musiken är trallvänlig och inte så mörk som jag hade hört alla säga, jag kanske inte lyssnade tillräckligt så texten. Har hört en del säg att de skulle alg deprimerade efter en timmes kentspinning, men jag kände inte så, framförallt inte efter de andra upp piggande pass. "skäms låt" passet var verkligen energigivande och alla låtarna har jag diggat under åren och jag har nog inte skämts.

3 kommentarer:

  1. Häftigt med Kent-pass! Hade varit nåt för mig, som är ett fan av dem! Kul att du tyckte musiken var ok! Och som sagt härligt med din kalender, kul ide'! Kram

    SvaraRadera
  2. Linda: jag som trodde jag skulle få svaret på vad saken på bilden heter :)
    Ja efter att så många sagt att de skulle bli deprimerade efter en timmes spinning med den musiken, så klarade jag mig bra :D
    Stor kram till dig

    SvaraRadera
  3. Ha, ha ok! Jag tycker att det heter snowracer för det mesta....fast säger nog bob ibland oxå. Men jag är ju som jag är oxå ;)

    Kram på dig!!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)