torsdag 2 december 2010

Igår

Igår hade jag först tänkt att inte träna, sedan tänkte jag att jag skulle träna ett lugnt pass body balance. Tillslut blev det ändå ingen träning alls, för vi hade visst grupparbete igen (hur kunde jag inte ha tänkt på det?), som drog ut på tiden.
Jag hann i alla fall att avboka träningen och kände att jag kunde ta det lugnt hemma istället och det gjorde jag verkligen :D Men på vägen hem gick jag en omväg, så jag fick ordentligt med frisk luft och kunde ventilera tankarna, det var verkligen behövligt.

Ikväll är det Total Training som gäller, känner mig redan laddad :D

2 kommentarer:

  1. Dom har gett mig diagnosen benhinneinflammation, men tack för tipset. Jag ska nämna det för dom nästa vecka när jag ska till både läkaren och sjukgymnasten! :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Free power dance låter jätteskoj, har inte hört talas om det faktiskt. Åh ja combat är skitkul o effektivt, mitt favopass.
    Söndagar får jag också verkligen kämpa för att hålla godisfria. Det är ju så nära till "men imorgon är det måndag och då ska jag vara jättenyttig igen"... Hoppas det går bra nu på sön!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)