söndag 5 december 2010

God 2:a advents Söndags latte

Sitter på Waynes inne i stan och tar mig en latte. Tog med mig datorn för jag tänkte vara lite smått olaglig och läsa en kursbok på Googles books, men tji fick jag, våra kapitel fanns inte.
Hur ofta händer inte det? :D Som tur har jag annat material med mig som jag kan läsa!
Idag skiner inte solen, vad har lockat ut allt folk idag? Jag brukar vara ganska ensam (plus några personer ibland) någon timme, men inte i dag inte.

Efter all träning i går har jag krampkänsla i ena triceps, kände av det igår oxå, men annars känner jag mig relativt fräsch.
Har någon mysig känsla i bålpartiet och det är nog från Free your inner strength passet som bestod av free power dance, yoga och rörlighetsträning med mycket bål och bäckenstabilisering (inner strength). Jag tyckte passet var bra, men jag hade problem emellanåt för övningarna gick ganska snabbt och just i free power delen som innehåller afro, så hart jag svårt att få till passgångs koreografin.

Träningen i veckan har varit ganska varierande och även om jag har haft tre vilodagar, så blev det nio pass. Det beror ju på alla mina pass igår och det är inte vanligt för mig att bomba på med fyra pass på en dag. Visst har det hänt att jag har kört tre pass spinning någon gång, men det är skönt med en rejäl genomkörare. (Och än så länge har jag inte sett några långspinningpass som har lockat mig, så varför inte ta tre olika pass, med olika instruktörer).

Nästa vecka har jag bara bokat in mig på total training, måndag och torsdag, och just nu har jag ingen aning ens om hur skolveckan ser ut :D

2 kommentarer:

  1. Låter mkt trevligt, sitta på café o titta på folk (eller plugga) o dricka kaffe. Oj det var många pass!

    SvaraRadera
  2. *S* just nu är det verkligen inte trevligt, en pappa har försökt klä på sin unge i tio minuter och ungen gallskriker! Tycker det inte det är rätt ställe ha regler att pappan just idag ska klä på ungen och därmed basta!!

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)