söndag 12 december 2010

Veckan som har gått

Veckan har varit ganska slapp, jag har nog kunnat ha tränat mer än vad jag gjort, men jag tycker det är helt tillräckligt.
Variationen har varit bra som vanligt och jag tycker jag tycker jag utvecklas hela tiden. jag märker det framförallt på Total Training passen.

Veckan som kommer bjuds på total taraining på måndag och onsdag. Spinning torsdag morgon och lördag fm. På fredag är det meningen att jag ska gå på ett muskelpass som jag har nämnt förut, funktionell och rörlighets
träning, med step bräda. Självklart blir det ett body balancepas också en dag.

Tyvärr börjar det så smått dra ner på passen inför jul redan veckan som kommer, så man kan inte välja och vraka bland passen som man är van vid. Och när jag ska ner till Östergötland på julledighet har jag inte tillgång till något gym i närheten (3,5-5mil), så vi får se hur träningen ser ut då.

2 kommentarer:

  1. Tack jag lever haha =) Men det är sant, 1200 kcal är inte nåt vidare bekvämt även om jag inte tror att det är hälsovådligt. Nej nej, det är självklart inget jag gör varje dag. Mitt mål framöver är i stort sett bara att behålla vikten. Plan: inte köpa godis etc på eget bevåg. Då skär jag alltså bort drygt 95% av allt onyttigt jag äter. Hoppas det ska räcka.

    SvaraRadera
  2. Du får försöka promenera och jogga medan du är nere på jullov :)

    SvaraRadera

Hej! Kul att se just DIG här :o)